نصب آسانسور کرج

ظرفیت آسانسور کرج


به این سه دلیل نباید مایعات و بار با آسانسور کششی جابجا شود (برای برخی آسانسورهای هیدرولیک این محدودیت ها وجود ندارد):

دلیل اول:

شما هم حتما مشاهده داشته اید که وقتی کسی در آپارتمان اسباب کشی دارد مدیر ساختمان در کرج به موتورخانه آسانسور رفته و برق آسانسور را قطع می کند تا با استفاده از آسانسور بار جابجا نشود.

در هنگام نصب آسانسور در کرج شرکت طراحی مونتاژ آسانسور بر اساس مساحت داخل کابین آسانسور نقشه های آسانسور را طراحی می کند که بر اساس این نقشه های آسانسور در کرج موتور آسانسور ،تابلو آسانسور ، متعلقات مکانیکی و سایر متعلقات الکتریکی آسانسورخریداری و نصب آسانسور انجام می گردد.

استاندارد آسانسور در کرج هم بر اساس این نقشه های آسانسور تهیه می شود.

پس برای تغییر ظرفیت کابین آسانسور باید کابین آسانسور بزرگ شود تا مساحت کابین آسانسور زیاد شود .

همچنین باید موتور آسانسور فعلی با موتور آسانسور با توان بالاتر تعویض شود و به تبع موتور آسانسور سایر متعلقات آسانسور نیز تعویض گردد.

حال از شما می پرسم یخچال شما چند کیلوگرم است؟ به احتمال زیاد نمی دانید.من هم وزن یخچالمون رو نمیدونم .وزن 4 تا دبه خیارشو که میخواییم ببریم توی انباری چطور؟

در نتیجه اولین دلیل اینکه بار نباید با آسانسور جابجا شود احتمال بالاتر بودن وزن وسایل مورد از ظرفیت آسانسور می باشد.

دلیل دوم:

کابین آسانسور های کششی بوسیله یوک کابین آسانسور (معمولا بصورت ناودانی یا تیر آهن با نمره بالا می باشد که دور تا دور کابین آسانسور از بالا تا پایین را می گیرد) به سیم بکسل فولادی آسانسور متصل می شود .

این یوک کابین آسانسور با 4 عدد کفشک ژله ای آسانسور و یا رولر های سرعت بالا در مسیر حرکت تعبیه شد هبوسیله ریل آسانسور نگه داشته می شود.

این 4 کفشک ژله ای کابین آسانسور در صورتی که تنظیم مناسبی نداشته باشند امکان دارد با گذاشتن یک بار نا متوازن در کابین آسانسور از ریل جدا شده و با خارج شدن کابین آسانسور از ریل ایجاد حادثه نمایند.

 

دلیل سوم :

سردرب کابین آسانسور به اخلاف فاصله حدود 35 میلیمتر – جسم ساکن تا متحرک حرکت می کند .بیشتر بودن این فاصله باعث می شود در طبقه باز نشود و کمتر بودن آن باعث گیر کردن احتمالی نفرات می شود.

وقتی بار نامتوازن در کابین آسانسور قرار بگیرد مثل یک جا کفشی در عقب کابین آسانسور باعث می شود مقداری کابین کج شود و کف کابین آسانسور به سردرب طبقه آسانسور گیر کند و باعث کنده شدن درب طبقه آسانسور یا کج شدن درب طبقه آسانسور شود.

 

 

5/5 - (39 امتیاز) با تشکر از ثبت امتیازتان به شرکت آسانسور در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *