نصب آسانسور مهرشهر کرج

نصب آسانسور کرج


نصب آسانسور مهرشهر - نصب آسانسور کرج

مناطق تحت پوشش نصب آسانسور کرج

1- نصب آسانسور مناطق مهرشهر کرج-سرویس آسانسور مهرشهر کرج:

شامل نصب آسانسور مهرشهر -سرویس آسانسور مهرشهر -نصب آسانسور خیابان خیام –سرویس آسانسور خیابان خیام-نصب آسانسور هفت تیر -سرویس آسانسور هفت تیر -نصب آسانسور مهرویلا- سرویس آسانسور مهرویلا-نصب آسانسور فاز 4 مهرشهر -سرویس آسانسور فاز 4 مهرشهر-نصب آسانسور مصباح-سرویس آسانسور مصباح می باشد.

در خصوص مراحل نصب آسانسور در مناطق جنوبی کرج هم مثل سایر بخش ها می باشد.

نصب آسانسور کاملا به سلیقه و طراحی های انجام وابسته است.بطور مثال طراحی داخلی کابین آسانسور باید کاملا با طراحی لابی و نمای ساختمان هم خوانی داشته باشد.سلیقه مشتریان عزیز در مناطقی که پیش از این گفته شدند کاملا با یکدیگر متفاوت هستند .خوشتبختانه با لطف خدای متعال شرکت آسانسور کرج توانایی اجرا و طراحی برای تمامی طیف های مردم را دارد.

نصب آسانسور مهرشهر

نصب آسانسور کرج

1.1-نصب آسانسور مهرشهر کرج:

بهترین شرکت نصب آسانسور مهرشهر کرج با توجه به خدمات سرویس آسانسور و پرسنل آموزش دیده در خصوص آسانسور شرکت آسانسور کرج می باشد.ما با افتخار سال های خدمت رسانی خود به مشتریان عزیز را می شماریم.

تمام تلاش ما در مجموعه کرج لیفت رضایت و آرامش مشتریان عزیزمان بوده است.در تمامی کارها صداقت سرلوحه کار ماست و راز ماندگاری در بازار امروز همین موضوع می باشد.

در خصوص شیوه کارکرد واحد نصب آسانسور مهرشهر -سرویس آسانسور در کرج – خرابی آسانسور در کرج باید این موضوع را متذکر بشوم عملکرد این واحد بدین صورت است که در صورتی که خرابی آسانسور مشترکان سرویس آسانسور مهرشهر تا پیش از ساعت ظهر روز کاری اعلام شود  تیم سرویس نگهداری آسانسور کرج در همان روز کاری جهت رفع موارد اقدام می کنند.در صورت اعلام پس از ظهر  عوامل سرویس آسانسور کرج در روز کاری بعد در محل خرابی مشترکان حاضر خواهند شد.در خصوص سایر مناطق مرکزی کرج هم این موارد ذکر شده در بالا مشابه سرویس آسانسور مهرشهر می باشد .

1.2-سرویس آسانسور مهرویلا کرج:

منطقه مهرویلا در نظم نوین شهر کرج در مرکز قرار گرفته است و به جرات می توان گفت مرکز شهر کرج دیگر میدان کرج نیست.

همین موضوع سبب گسترش و ساخته شدن آپارتمان های زیادی مثل منطقه زمین های خانم انصاری و محدوده خیابان ابن سینا شده است.بهترین شرکت نصب آسانسور کرج شرکت نصب آسانسور کرج است زیرا هر ساله در تمام مناطق یاد شده مشتریان بسیاری قرارداد سرویس نگهداری آسانسور خود را با ما تمدید کرده و یا کارفرمایان در حوزه ساخت و ساز آپارتمان قرارداد های جدید جهت نصب آسانسور درکرج منعقد می فرمایند.

نصب آسانسور مهرشهر

آسانسور هیدرولیک جک مستقیم پانوراما

option نصب سانسور مهرشهر چه چیزهایی می باشد؟

ما معمولا برای مشتریان عزیزمان بعضی اقلام که باعث بالا رفتن رفاه استفاده کنندگان می شود و چیزی بود و نبود آن ها چیزی از استاندارد آسانسور کم نم یکند را بصورت option در نظر می گیریم.

مثل:

  • درب طبقات اتوماتیک (گاهی می تواند باعث صلب استاندارد آسانسور شود)
  • سیستم نجات اضطراری آسانسور (گاهی می تواند باعث صلب استاندارد آسانسور شود)
  • جنس کابین آسانسور
  • جنس درب طبقات آسانسور
  • نوع موتور آسانسور
  • تابلو فرمان آسانسور و …

این موارد می تواند یک آسانسور استاندارد اقتصادی را به یک آسانسور لوکس تبدیل کند

 

5/5 - (542 امتیاز) با تشکر از ثبت امتیازتان به شرکت آسانسور در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *