نصب آسانسور هشتگرد

آسانسور پانوراما دارای شیشه لیمنت


نصب آسانسور هشتگرد -نصب آسانسور شهر جدید هشتگرد-نصب آسانسور شهر قدیم هشتگرد

1- نصب آسانسور هشتگرد-سرویس آسانسور هشتگرد:

شامل نصب آسانسور هشتگرد-سرویس آسانسور هشتگرد-نصب آسانسور فاز یک هشتگرد  –سرویس آسانسور فاز یک هشتگرد-نصب آسانسور نظر آباد -سرویس آسانسور نظرآباد -نصب آسانسور ساوجبلاغ- سرویس آسانسور ساوجبلاغ-نصب آسانسور طالقان -سرویس آسانسور طالقان-نصب آسانسور شهرک طالقان-سرویس آسانسور شهرک طالقان می باشد.

مراحل نصب آسانسور در مناطق غربی کرج هم مثل سایر بخش ها می باشد همان مراحل و همان شرایط.تنها عاملی که تغییر می کند هزینه های جابجایی لوازم و مراحل کسب مجوز از ارگان های مربوط نصب آسانسور هشتگرد می باشد.

هر آسانسور بسته به شرایط تاثیر گذار بر آن در ابتدا طراحی و سپس مونتاژ می شود.

نصب آسانسور استاندارد هشتگرد

بازسازی آسانسور هشتگرد

در ادامه چند مثال کاربردی جهت درک بهتر شما عزیزان از تغییرات جنس مورد استفاده در آسانسور بسته به جغرافیا و شرایط استفاده ذکر می گردد:

جنس و متریال مورد استفاده جهت نصب آسانسور چه تاثیری بر قیمت آسانسور دارد؟

1)کابین و لوازم آهنی -فولادی(کابین آسانسور-جک آسانسور هیدرولیک-یوک آسانسور و …) مورد استفاده در آسانسور در صورت استفاده در مناطق مرطوب همگی باید از فولاد نگیر(فولادی که بخاطر بالا بودن آلیاژهای مربوطه ساختار کریستالی متفاوتی پیدا کرده است و دیگر خاصیت مگنتیک(آهنربایی ) را ندارد ) باشند.تا رطوبت باعث کم شدن عمر دستگاه نشود.

2)یکی از بهترین انتخاب ها جهت نصب آسانسور در ویلا و خانه های دوبلکس آسانسور هیدرولیک می باشد.این دسته از آسانسورها به علت صدای بسیار کم و مصرف انرژی پایین تر نسبت به آسانسورهای کشش مستقیم متقاضی های بسیاری دارد.ولی در صورتی که در محیط های سرد نصب شود گرم کن روغن به یونیت هیدرولیک آسانسور اضافه می شود و اگر در مناطق گرمسیر نصب شود باید سیستم خنک کننده یونیت آسانسور هیدرولیک روی دستگاه نصب گردد.

نصب آسانسور هشتگرد

آسانسور هیدرولیک پانوراما

1.1-نصب آسانسور هشتگرد – شهر جدید:

افزایش ساخت و ساز در منطقه شهر جدید هشتگرد موجب شده است تا تقاضا از شرکت های نصب آسانسور در هشتگرد هم افزایش یابد.انواع آسانسور های موجود مثل آسانسورهای هیدرولیک برای واحدهای آپارتمان با تعداد توقف کم (حداکثر 6 توقف) و آسانسورهای کشش مستقیم برای هر تعداد توقف از اجزای خرید مشتریان محترم شهر جدید هشتگرد بوده است.

 

نصب آسانسور هشتگرد کرج

آسانسور بلند مرتبه با درب تمام اتوماتیک

شرکت آسانسور کرج این افتخار را داشته است تا طراحی – نصب و مونتاژ آسانسورهای بسیار زیادی را در محدوده شهر جدید هشتگرد به ثمر برساند.

مهمترین مواردی که در هر سرویس آسانسور هشتگرد باید مورد بازرسی قرار بگیرد:

  • بازدید قطعات متحرک مثل موتور آسانسور،فلکه هرزگرد،سیم بکسل و …
  • بازدید از قطعات الکتریکی تابلو فرمان آسانسور
  • بازدید و انجام سرویس سیستم نجات اضطراری آسانسور
  • بازدید از شرایط ابنیه آسانسور
  • بازدید از کارکرد و هماهنگی تجهیزات آسانسور
  • و …

 

5/5 - (31 امتیاز) با تشکر از ثبت امتیازتان به شرکت آسانسور در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *