نصب آسانسور باغستان

درب تلسکوپی تمام استیل


نصب آسانسور باغستان کرج-مناطق شمال غربی کرج

نصب آسانسور باغستان کرج:

نصب آسانسور باغستان کرج شامل مناطق زیر می شود:

نصب آسانسور خیابان قلم-سرویس آسانسور خیابان قلم-نصب آسانسور خیابان امیرکبیر  –سرویس آسانسور خیابان امیرکبیر-نصب آسانسور باغستان غربی -سرویس آسانسور باغستان غربی -نصب آسانسور باغستان شرقی- سرویس آسانسور باغستان شرقی-نصب آسانسور بلوار ولیعصر کرج -سرویس آسانسور بلوار ولیعصر باغستان-نصب آسانسور اشتراکی-سرویس آسانسور اشتراکی می باشد.

نصب آسانسور باغستان

کابین لوکس آسانسور

مراحل نصب آسانسور در باغستان کرج تفاوتی با سایر بخش های کرج ندارد .

تنها عاملی که باعث ایجاد تفاوت می شود تراکم بالاتر جمعیتی باغستان بخاطر وجود ساختمان های بلند تر با تعداد واحد های بیشتر است.

همچنین بدلیل ساخت و ساز زمین های قولنامه ای سازندگان محترم الزامی در عقد قرارداد با شرکت های معتبر آسانسور جهت نصب آسانسور در کرج نداشته اند و مشکلات ایجاد شده ناشی از این موضوع  گریبان خریداران این واحد های ملکی را گرفته است.

نصب آسانسور باغستان کرج

درب شیشه ای آسانسور پانوراما با قاب استیل

موضوعات مربوط به ایمنی آسانسور به هیچ عنوان قابل چشم پوشی نمی باشد.کوتاهترین بندها ،قواعد و قوانین مربوط به استاندارد ملی آسانسور و پله برقی-مبحث 15 و … همگی به دلیلی نوشته شده اند و باید در نصب آسانسور لحاظ شوند.

برای مثال جوش دادن ریل آسانسور به آهن کشی آسانسور قطعا علاوه بر انتقال صداهای مربوط به جابجایی کابین آسانسور،عدم امکان تنظیم ریل و کارکرد نامناسب آسانسور موجب رخ دادن حادثه هم می شود.

ساختار متالورژیکی فولاد سازنده ریل با ایجاد حرارت جوشکاری (HAZ) باعث کاهش استحکام ریل آسانسور شده و در زمانی که ترمز پاراشوت آسانسور فعال شود شاهد حوادث ناگواری خواهیم بود.

نصب آسانسور باغستان کرج

آسانسور تمام استیل با درب سانترال

کمترین هزینه نصب آسانسور در باغستان:

مشتریان محترم شرکت آسانسور  کرج در هنگام عقد قرارداد جهت نصب آسانسور در باغستان کرج با دو موضوع اصلی مواجه می شوند.خرید قطعات آسانسور و هزینه نصب آسانسور .

خرید قطعات آسانسور به تنهایی شامل چند بخش می شود.خرید قطعات مربوط به مکانیک آسانسور و خرید قطعات مربوط به بخش الکتریکال آسانسور.

هزینه نصب قطعات آسانسور شامل 5 بخش می باشد:

  • نصب آهنکشی آسانسور
  • نصب درب و ریل آسانسور
  • انجام امورات مربوط به مکانیکال آسانسور
  • انجام راه اندازی آسانسور
  • امورات استانداردی

این موارد ذکر شده حداقل هزینه ای دارند که از آن مقدار قطعا پایین تر نمی شود براورد هزینه انجام داد.برای مثال موتور آسانسور بهران با توان 6.1 کیلو وات در بازار قیمت مشخصی دارد.احتمال دارد یک تا دو میلیون این قیمت بالا و پایین برود ولی مگر می شود کسی این موتور را در بازار زیر قیمتی که کارخانه تولید می کند به فروش برساند؟

لطفا در خصوص نصب آسانسور از چند شرکت معتبر دارای پروانه ساخت و با سابقه استعلام قیمت دریافت بفرمایید و سپس قیمت را مد نظر قرار دهید.

گاهی قیمت پایین نشانه ای از کلاهبرداری و اهداف شوم غیر انسانی می باشد.که این موضوع با صرف وقت و پیگیری شما عزیزان قابل پیشگیری می باشد.

مهمترین OPTION آسانسور چیست؟

  • درب طبقات آسانسور اتومات – سانترال – استیل
  • درب کابین آسانسور اتومات – استیل
  • سیستم نجات اضطراری آسانسور
  • برند موتور آسانسور
  • برند تابلو آسانسور و درایو آسانسور

 

راه های تماس با ما جهت کسب اطلاعات در خصوص نصب آسانسور کرج:

شما عزیزان می توانید همه روزه از صبح تا 8 شب با شماره تلفنی که جهت تماس شما عزیزان در خصوص نصب آسانسور کرج در سایت قرار داده شده است تماس بگیرید.

همکاران ما همه روزه حتی در روزهای تعطیل رسمی هم پاسخگوی شما بزرگواران خواهند بود.

5/5 - (112 امتیاز) با تشکر از ثبت امتیازتان به شرکت آسانسور در کرج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *